Magyar Hearthstone Podcast #7

straubbazsi . Hírek, Ladder, Podcast, Sitisgaming, Verseny 1949

nyitókép

Heti podcastünk témái:

  • Artosis vesszőfutása
  • iPad tapasztalatok pár óra tesztelés után
  • Season 1
  • Legend elérése számokban
  • Motiváció a Hearthstone-ban
  • PlayIT
  • Történetek

Jó szórakozást!


Comments (12)

  • Rattletrap

    |

    Teljesen egyetértek az artosis-os és doge gouse-os dologgal, hihetetlen mit képzelnek magukról, főleg ekop, egyedül talán savjz az aki tényleg jó játékos, sokkal de sokkal jobb hs játékosok és csapatok vannak például value town :)

    Reply

  • CoyoteStarrk

    |

    Mindazon felül, hogy ek0p és Nhyx egy arrogáns, antipatikus p*cs, magáról, mint csapatról, akár Artosisról nem osztom a véleményetek.

    Artosis az egyik legjobb kommentátor, felkészült és profi. A trun2 remek… Játékosként egy másik szint. Ok, ez a video egy kicsit gáz, de végülis nem alázott meg senkit. Nem azt mondta, hogy nubartosis12 kommentálta, hogy… és mekkora barom, csak reagált a chatre. És igen, szarul játszott, de ettől még túlzásnak érzem ezt az ellenszenvet. :) Ja és azt se szabad elfelejteni, hogy az ilyen ESGN és hasonló rendezvényeken nem csak a skill számít, hanem az is, hogy mekkora nézőközönséget vonzanak. Lásd Trump, vagy Kripp, mint játékos az első szezonban.

    Egyébként kíváncsi vagyok, hogy Gnimsh-sel mi bajotok? Az a srác vicces, tényleg jól is játszik, vannak jó ötletei deckbuilderként is. Nem foglalkoztok vele különösebben, csak annyit mondtok, hogy Savjz kivétel, de a csapat többi része egykutya.

    Reply

    • straubbazsi

      |

      Nem mondtam, hogy bárkit megalázott, azt állítottam, hogy felbosszantott, ahogy általában a közönségéhez viszonyul, adott kontextusban pedig ez legalább mókásan kiugró.

      Gnimsh-sel semmi különös, nem is mennék bele, bőven elég volt ebből :). Egyébként is olyan, hogy ritkán fognak egyezni személyes vélemények.

      Reply

      • CoyoteStarrk

        |

        Igazad van, rosszul fogalmaztam. Szerintem a közösségi munkája Artosisnak kiemelkedő és sok értékes tartalom köthető a nevéhez, különösen jó caster.

        Egyelőre azért erre a részre reagáltam, mert kb az első fél órát láttam még csak.

        Palacsinta: Realz lesz az. Melyik meccs volt ez, nem láttam az a Managrindes szériát (link pls), de meglep, mert az egy értelmes tagnap tűnt.

        Reply

  • palacsinta

    |

    Nem ertem a videot, ha az ESGN eredmenyekre hivatkozunk, savjz alig tud ott nyerni a legutobbi meccset pont nyerte, de elotte zsinorban kapott ki, ekop most a season 5-6-ban megnyerte az osszes meccset, mellesleg a best of 5 tipusu jatekoknak a tudashoz eleg keves koze van, a ladder mas teszta (tobb szaz, ezer jatek nem tevedhet), de best of 5-ban 3:0-ra vigan ki lehet kapni szar leosztas miatt.

    Artosis szerintem nem csak kommentator szerintem o szervezi is ezeket az esemenyeket, sajat honlapja van (vagy legalabb is szerkeszti) es savjz elmondta rola, hogy o mindenki neki koszonhet, amikor eloszor meghivta a king of the hillbe, o ott lett ismert ismert jatekos ha artosis nem lenne, rola senki nem tudna, hogy kicsoda es nagyon halas neki ezert. Szoval szerintem ot nem fogjak kihagyni soha, o az egesznek a motorja akkor is ha nem a legjobb a jatekos.

    Azzal egyetertek hogy a 2 nemet (ek0p es Nhyx) igazi faszkalap viselkedesuket illetoen. Azzal is egyetertek, hogy ahogy egyre tobb jatekos jatszik es ahogy egyre tobb embernek lesz olyan paklija amivel mar rendesen kuzdhet, teljesen at fog rajzolodni a ladder, neztem a legutobbi 100as amerikai listat strifecro nincs rajta pl. Azert a beta, es az elso par szezon a jatekos bazis nagy reszenek a lapgyujtogetesrol szolt, szol, teljesen meg fog ezvaltozni ahogy mindenki osszegyujti a lapjait.

    Reply

    • straubbazsi

      |

      Nyilván nekünk nem kell elmagyarázni a minta jelentőségét, viszont teljesen jogos, hogy lemaradt részemről a gondolat vége. Olyasmit mondtam, hogy nem volt nyert meccse Nhyxnek és látványos hibákat is mutatott. Ami lemaradt, hogy a veszteség sem mutat sokat és nagyobb hibák is megeshetnek mindenkivel, “de nem bánom, hogy így alakult”.

      Reply

    • Konti

      |

      A ladder rendszer teljesen jellemtelen egyenlőre véleményem szerint. Bárki aki rendelkezik egy normálisan az adott metában működő paklival és tud játszani képes bekerülni a top100as listára majd ráülni arra rangra és bent maradni a szezon végéig. Ameddig ezen nem változtatnak valamilyen módon addig a ladder szerintem többnyire a gyakorlás szerepet tölti be esetleg a barátok közötti versengést. Tudtommal Strifecro egyetlen ladder játékot sem játszott az utóbbi szezonban btw.

      Reply

      • Rattletrap

        |

        Előző szezonban, pont elcsíptem egy Strifecro stream-et és akkor mondta, hogy nem nagyon rankedezik most, szóval ezért nem volt rajta a listán.

        Reply

  • palacsinta

    |

    Amugy a most a managrind csapatban volt egy alacsony kopasz gyerek, Relaz vagy mi a turo volt a neve, az a csavo meg ek0pnal is nagyobb fereg, savjzel jatszott, lockkal volt, savjznek volt 4 elete, a gyerek kezeben meg soulfire, es becelozta vele savjzt es utana meg 1 percen keresztul bohockodott, mire megnyomta az egeret, kattingatott mintha gondolkodna, lapot huzott, huzta az idot teljesen ertelmetlenul, majd olyan 1 perc mulva elengedte a soulfiret, szoval nem ertem ha tudja magarol, hogy kamera veszi es fent lesz a neten akkor miert kell ilyen paraszt modra viselkedni.

    Reply

    • Tib

      |

      Kellenek a különböző archetípusok, hogy legyen kinek drukkolni, ki ellen fújni, miről beszélni, stb.
      És lássuk be, csillogó páncélos lovagot nemigen lehet ebben a játékban játszani; max akkor, ha előfordulna az, hogy az ellenfél mellékattint, így bukja a wint, és Te pedig feladod, mondván, hogy Nála volt a kill, csak megviccelte a technika.
      Ilyen nemigen lesz – helyette fel lehet venni a ‘nerd srác’, az ‘ellenszenves seggfej’, az ’emote guy’ szerepét és kb. ennyi.
      Azt, hogy mennyi ‘rosszfiúra’ van szükség egy – egy közvetítésben / csapatban, a szervezők majd megítélik. Az igazi háttérmunkát, ahol megy a brainstorming a deckek összeállításában, segítőkészség, stb. nemigen látod, marad a meccsek alatti forma.
      És mivel a HS még mindig nem igazi e-sport ( kérdés, hogy az lesz -e valaha ), ráadásul még csak pár hete van kint élesben, ezért egyelőre a megismertetése zajlik, el kell juttatni minél szélesebb nézőközönség felé.
      Emiatt kellenek érdekesebb meccsek ( ezek pedig random, hogy melyik is lesz az, ha lesz egyáltalán ), sok – sok event, karakteres játékosok ( az majdhogynem mindegy is, hogy melyik véglet bár hosszú távon nem feltétlen segít a játéknak, ha azt látod, hogy minden ‘profi’ HS-es egy paraszt ), minél szélesebb publicitás.
      A játékosok egy része is csak most indult el a celebbé válás útján, nem csoda, hogy a könnyebb, ‘botrányhős-karakter’ szerepét vették fel, főleg úgy, hogy egy ESGN-en még csak beszélni se tudnak, így sok esély arra, hogy kitűnj, alig van ( főleg, ha belefutsz pár rosszabb draftba ). Mindezt pedig még a random is fűszerezi, lásd Peagle ( bár ez se feltétlenül rossz, mert legalább erről is lehet beszélni, hogy témát ad ).

      Reply

  • tegbashar

    |

    Konti: szerintem a ladder rendszer még gyakorlásra sem az igazi. Borzalmasan sok idő, amíg ki tudod próbálni valamennyi paklitípus ellen a sajátodat. Tesztelni akkor lehet, ha van megfelelő számú ismerősöd, akik szintén bírják a “tiszta” paklikat, mint esetleg Te is, oszt hajrá, ki kell próbálni mindent minden ellen – számtalan alkalommal.

    Palacsinta: kb 1997-ben volt alkalmam részt venni a Párizsban megrendezett Magic the gathering pro tour versenyen (szolid 150 000 dollár összdíjazás). A döntőről szeretnék írni (én 20+ helyezett voltam, ez nem rólam szól). A két résztvevő nevére nem emlékszem, egyikük a játék kezdetén még elegánsan felöltözött, nyugodt emberke volt . A másik meg – látszatra – egy komplett idióta. Szakadt ruhákban volt, félhangosan énekelgetett, össze vissza rakosgatta, pörgette a kezében levő lapokat, néha fütyült is kicsit aláfestésnek. A paklijaik egyenlő erősségűek voltak, de a bolond viselkedés a nyugodt versenyzőt hamar kihozta a sodrából, látszott, azt sem tudja fiú-e vagy lány. El is vesztette a döntőt, mert idegességében egyre többet hibázott (pedig nyerhetett volna).

    Másik példa: az orosz birkózó versenyzők meg azt a taktikát követték/követik, hogy hetekig nem fürdenek verseny előtt, gondolom be is hagymáznak rendesen a mérkőzésekre. Gondolhatod ez mennyire zavarja az aktuális ellenfelet – konkrétan egy csövessel összeölelkezve kell henteregnie a páston.

    Ezek számomra (is) undorító dolgok, de elismerem a hatékonyságukat (Magic versenyeken a fentiek miatt van viselkedési kódex azóta, a birkózóknál nem tudom mi van)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.